فروشگاه اینترنتی نیلی با هدف ارائه بهترین آلبوم های موسیقی جهان بصورت اورجینال و ایجاد دسترسی آسان برای تمام هموطنان عزیزمان در سراسر کشور راه اندازی شده است. هدف ما ایجاد بستری مناسب برای کلیه علاقه مندان موسیقی است تا بتوانند با سهولت به منابع موسیقی با کیفیت عالی دسترسی داشته و با صرف کمترین زمان و با هزینه ای مناسب موسیقی های دلخواه خود را در آرشیو شخصی خود داشته یا به دوستان خود هدیه دهند.

امید است در این راه با یاری خداوند و همراهی شما عزیزان، بتوانیم موجبات رضایت هنردوستان را فراهم آوریم.

آلبوم های اورجینال همگی از کشورهای خارجی مانند آمریکا، امارات، ترکیه، هنگ کنگ و … خریداری می شوند که شامل قاب، کاور، دفترچه و دیسک هستند و در برخی نسخه ها دارای اقلام اضافه ای مانند پوستر، کوپن … نیز هستند.

با توجه به اینکه آلبوم های اورجینال کیفیت های مختلفی بر اساس کشور تولید کننده دارند (که بر روی قیمت نهایی آنها هم تاثیر زیادی طبیعتا خواهد داشت)، این موارد نیز در توضیحات آلبوم ها قید شده است.

 

درجه بندی آلبوم های اورجینال:

از نظر کیفی آلبوم های اورجینال به سه درجه تقسیم می شوند:

درجه یک: این آلبوم ها اکثرا چاپ آمریکا و ژاپن هستند که کیفیت چاپ بسیار عالی دارند و از نظر ظاهری نیز بی عیب و نقص هستند. علامت اختصاری ( I )

درجه دو: این آلبوم ها اکثرا چاپ کشورهای اروپایی و با کیفیت چاپ خوب هستند که از نظر ظاهری نیز بی عیب و نقص می باشند. علامت اختصاری ( II )

درجه سه: این آلبوم ها اکثرا چاپ کشورهای اروپایی و آسیایی هستند که از نظر کیفیت چاپ در حد متوسط و از نظر ظاهری مطلوب هستند. علامت اختصاری ( III )

 

در تصاویر زیر 3 نسخه مختلف از آلبوم اورجینال رپوتیشن تیلور سویفت را از نظر کیفیت چاپ مورد بررسی قرار داده ایم تا بهتر متوجه تفاوت کیفیت در آلبوم های اورجینال و دسته بندی که ما اعلام کردیم، شوید.

✅همه تصاویر با اسکنر گرفته شده اند پس در شرایط کاملا یکسانی از نظر زاویه تصویر و نور قرار دارند.
✅ سه تصویر اول مربوط به دفترچه و دو تصویر آخر مربوط به دیسک است.
✅در کنار هر تصویر نام کشور و درجه کیفیت آلبوم نیز درج شده.
آلبوم بالا چاپ آمریکا درجه یک. US-I
آلبوم وسط چاپ هلند درجه دو. NL-II
آلبوم پایین چاپ هلند درجه سه. NL-III

✅لطفا در هنگام دیدن تصاویر به مواردی مانند رزولوشن چاپ، تونالیته رنگ و دقت چاپ توجه بفرمایید.

 

معرفی فرمت های مختلف صوتی و کیفیت آنها

MP3
یکی از فراگیر ترین فرمت های صوتی است که به دلیل حجم کم و سهولت استفاده، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما متاسفانه در هنگام فشرده سازی تراک های صوتی به فرمت MP3 مقداری از جزئیات از بین می روند و باعث کاهش کیفیت تراک نهایی می شود که این امر به خوبی در سیستم های صوتی با کیفیت و حرفه ای مشهود است.

کیفیت نهایی تراک های MP3 بین 128Kbps تا 320Kbps می باشد.

 Audio-CD
 متداول ترین فرمت برای انتشار آلبوم های موسیقی در دنیا می باشد که تقریبا تمام دستگاه ها از پخش اتومبیل گرفته تا CD-DVD-Blu-ray Player, ، کنسول های بازی و کامپیوتر همگی به خوبی آنها را پخش می کنند.
کیفیت Audio-CD ها 44/16 است. بدین معنا که دقت نمونه برداری آنها 16bit و سرعت نمونه برداری 44.1KHz می باشد.
FLAC
یکی از فرمت های فشرده سازی صوتی بصورت غیرمخرب است که ویژگی های خاص آن مانند متن باز بودن، پشتیبانی از چندین کانال صوتی، و قابلیت دریافت کامل تگ آن را به محبوب ترین فرمت صوتی Lossless در دنیا تبدیل کرده است.
این فرمت بر اساس کیفیت خود شامل چند زیر مجموعه می باشد:
FLAC 44/16: دقت نمونه برداری در این فرمت 16bit و سرعت نمونه برداری 44.1KHz است که نرخ بیت ریت آن حدود 800Kbps می باشد.
FLAC 44/24: دقت نمونه برداری در این فرمت 24bit و سرعت نمونه برداری 44.1KHz است که نرخ بیت ریت آن حدود 1200Kbps می باشد.
FLAC 88/24: دقت نمونه برداری در این فرمت 24bit و سرعت نمونه برداری 88.2KHz است که نرخ بیت ریت آن حدود 2700Kbps می باشد.
FLAC 96/24: دقت نمونه برداری در این فرمت 24bit و سرعت نمونه برداری 96.4KHz است که نرخ بیت ریت آن حدود 2800Kbps می باشد.
FLAC 192/24: دقت نمونه برداری در این فرمت 24bit و سرعت نمونه برداری 192.8KHz است که نرخ بیت ریت آن حدود 5700Kbps می باشد.
برای پخش این فرمت بر روی کامپیوتر و ویندوز می توانید از برنامه های زیر استفاده کنید:
کاربران سیستم های مک نیز می توانند از برنامه های زیر استفاده کنند:

برای پخش بر روی گوشی های هوشمند نیز می توانید از اپلیکیشن های مناسب با سیستم عامل گوشی خود بهره ببرید.

SACD
این دیسک ها دارای فرمت DSD هستند و معمولا به صورت هیبرید عرضه می شوند. در نسخه های هیبرید هر دیسک شامل دو لایه است. لایه اول بصورت Stereo و لایه دوم بصورت چند کاناله است. دیسک های هیبرید قابلیت پخش در سیستم های صوتی متداول را نیز دارند اما کیفیت واقعی آنها در پلیر هایی که قابلیت پخش دیسک های SACD را دارند بطور کامل مشخص می شود.
در فرمت DSD بدلیل شیوه خاص نمونه برداری، تراک های ذخیره شده از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. دقت نمونه برداری در این فرمت 1bit و سرعت نمونه برداری 2.8224Mbps است که نرخ بیت ریت آن حدود 5600Kbps می باشد.

1) عضویت: برای خرید از فروشگاه شما در ابتدا نیاز به ثبت نام در سایت دارید. برای اینکار از منوی حساب کاربری، بخش عضویت اقدام کنید.

2) انتخاب محصول: بعد از عضویت در سایت، با استفاده از امکانات متنوعی که برای دسته بندی آلبوم ها درنظر گرفته شده است می توانید آلبوم های مورد نظر خود را پیدا کرده و آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید.

دسته بندی های سایت شامل:

سبک (Genre): این بخش آلبوم ها را بر اساس سبکی که موسیقی آلبوم در آن قرار دارد دسته بندی می کند.

هنرمندان (Artist): این بخش شامل اسامی کلیه هنرمندان و گروه های هنری است که آلبوم های آنها در سایت موجود می باشد. با انتخاب هر یک می توانید به کلیه آلبوم های آنها در سایت دسترسی داشته باشد.

سال انتشار (Release Year): در این قسمت دسته بندی بر اساس سالی که آلبوم منتشر شده است صورت گرفته که با انتخاب هریک می توانید آلبوم های موجود مربوط به همان سال(ها) را مشاهده نمایید.

کیفیت (Quality): در این قسمت دسته بندی بر اساس کیفیت آلبوم انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر بخش “معرفی فرمت و کیفیت” را مطالعه نمایید.

بخش جستجوی سایت نیز می تواند به شما در یافتن آلبوم مورد نظر کمک کند.

3) تکمیل سفارش: بعد از اضافه کردن آلبوم های مورد نظر به سبد خرید بر روی گزینه “تسویه حساب” کلیک کنید.

در مرحله بعد شما می بایست آدرس ارسال سفارش را وارد کرده و نحوه ارسال را تعیین کنید.

اگر توضیحات اضافه ای در مورد سفارش خودتان دارید بر بخش مربوطه بنویسید. سپس گزینه “ثبت سفارش” را بزنید.

در این مرحله سفارش شما ثبت شده و جهت پرداخت به درگاه بانک متصل می شوید و عملیات پرداخت را با کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم انجام دهید.

بعد از پرداخت موفق سفارش شما تایید و برای آماده سازی اقدام می گردد.

در صورت ناموفق بودن پرداخت می توانید سفارش خود را در پنل کاربری بخش سفارشات مشاهده و مجدد نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید.

4) تایید و آماده سازی سفارش: بعد از پرداخت فاکتور، سفارش شما برای فروشگاه ارسال شده و برای آماده سازی آن اقدام می شود. زمان آماده سازی سفارشات یک تا دو روز کاری می باشد.

5) ارسال سفارش: بعد از آماده سازی سفارش و بسته بندی آن، برای ارسال تحویل شرکت پست می شود. به محض ارسال کد رهگیری مرسوله در پنل کاربری بخش سفارشات درج میگردد که میتوانید در هر لحظه از طریق پرتال شرکت پست موقعیت مرسوله خود را مشاهده نمایید.

مدت زمان رسیدن مرسوله به دست شما با توجه به شیوه ارسالی که انتخاب کرده اید متفاوت می باشد. این زمان معمولا برای پست ویژه بین 1-2 روز کاری، برای پست پیشتاز 3-5 روز کاری بطول می انجامد.

در کلیه مراحل اطلاع رسانی های لازم از طریق پیامک به شما ارسال می گردد.

همچنین در صورت نیاز به راهنمایی با پشتیبانی در تماس باشید

هر مشکلی که داشتید ما در کنار شما هستیم

 

اگر در اجرای محصول دریافتی مشکلی داشتید با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

اگر محصول دریافتی با سفارش شما مغایرت دارد با پشتیبانی تماس بگیرید تا اقدام لازم از طرف ما صورت پذیرد.

اگر محصول دریافتی آسیب دیده یا معیوب است با پشتیبانی تماس بگیرید تا مرجوع شود.

اگر محصول دریافتی از نظر کیفیت مورد پسند شما نبود با پشتیبانی تماس بگیرید تا مرجوع شود.

باشگاه مشتریان

برای عضویت و بهره مندی از مزایای باشگاه با پشتیبانی تماس بگیرید.

در این طرح بر اساس تعداد خرید هایی که تا به امروز داشته اید در یکی از سه دسته برنزی، نقره ای و طلایی قرار خواهید گرفت و از تخفیفات همیشگی برخوردار خواهید شد.

برنزی 10 %

حداقل خرید 2 آلبوم اورجینال

نقره ای 15 %

حداقل خرید 5 آلبوم اورجینال

طلایی 20 %

حداقل خرید 15 آلبوم اورجینال

 قبل از سفارش هر محصول از توانایی اجرای آن توسط دستگاه های خود اطمینان حاصل نمایید. (مطالعه بخش “معرفی فرمت و کیفیت” و لینک های مرجع موجود توصیه می شود.)

زمان پرداخت هر فاکتور تا 1 روز پس از ثبت آن می باشد. درصورت عدم پرداخت به موقع آن، سفارش لغو شده و باید سفارش جدیدی ثبت شود.

کلیه پرداخت ها از طریق درگاه آنلاین انجام می شود، پیشنهاد می گردد همیشه رسید و شماره های پیگیری پرداخت را تا زمان دریافت سفارش نزد خود نگهداری کنید.

در صورتی که در هنگام پرداخت با مشکلی مواجه شدید ضمن گزارش آن به پشتیبانی سایت، مراتب را از طریق پشتیبانی درگاه پرداخت مربوطه پیگیری کنید. لازم به ذکر است پشتیبانی فروشگاه نیلی همکاری لازم را در این زمینه با مشتریان محترم خواهد داشت اما مرجع رسیدگی به این مشکلات، پشتیبانی درگاه مربوطه می باشد.

درصورتی که به دلایلی مانند عدم حضور مشتری در محل امکان تحویل مرسوله میسر نباشد و مرسوله از طرف شرکت پست عودت داده شود، در صورت در خواست مشتری برای ارسال مجدد سفارش، هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری می باشد. و در صورت انصراف از سفارش مبلغ سفارش پس از کسر هزینه ارسال به حساب مشتری عودت می شود.

اگر در هنگام تحویل مرسوله متوجه آسیب دیدگی آن شدید از تحویل خودداری کرده تا مرسوله به فروشگاه عودت داده شود و مراتب را نیز به پشتیبانی اطلاع دهید. و درصورتی که بعد از تحویل متوجه آسیب فیزیکی مرسوله شدید ظرف مدت 24 ساعت از زمان تحویل مراتب را به پشتیبانی فروشگاه اعلام کرده تا نسبت به ارجاع آن اقدام شود. در این شرایط هزینه های ارسال مجدد بر عهده فروشگاه می باشد.

ضمانت 48 ساعته

با توجه به قوانین مرتبط با کسب و کارهای اینترنتی و ماهیت محصولات عرضه شده در سایت، قوانین هیچ گونه تعهدی را نسبت به ضمانت کالا بر عهده فروشگاه نمی گذارد با این حال در راستای سیاست های فروشگاه نیلی مبنی بر ارائه خدماتی متمایز و و فراتر از استاندارد، فروشگاه نیلی مدت ضمانت 48 ساعته را برای کلیه محصولات عرضه شده به مشتریان خود عرضه می کند. شرایط استفاده از ضمانت به شرح زیر است:

مدت زمان ضمانت 48 ساعت از زمان تحویل به مشتری می باشد و مشتری موظف است در این مدت درخواست خود را مبنی بر استفاده از ضمانت به فروشگاه اعلام نماید.

اگر بعد از تحویل مرسوله متوجه شدید اشتباه و مغایرتی در سفارش وجود دارد در ابتدا با پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته و بعد از هماهنگی اقدام به پس فرستادن سفارش کنید تا بعد دریافت آن توسط فروشگاه سفارش شما مجددا ارسال گردد.

کلیه سفارشات قبل از ارسال مورد بررسی سلامت قرار می گیرند و با بسته بندی کاملا استاندارد ارسال میشوند، لذا امکان آسیب تقریبا به صفر رسیده است. با این حال درصورتی که محصول دریافت شده دارای ایراد فیزیکی باشد مشتری باید در ابتدا مراتب را به فروشگاه اعلام کرده و با هماهنگی اقدام به مرجوع کردن آن کند.

در صورتی که مشخص شود ایراد فنی مربوط به استفاده نادرست مشتری از محصول بوده و یا دستگاه مورد استفاده وی توانایی اجرای آن را نداشته است، در چنین شرایطی راهنمایی های لازم جهت استفاده به مشتری داده خواهد شد.

انصراف از سفارش

درصورتی که از سفارش خود منصرف شده اید باید مراتب را سریعا از طریق پشتیبانی به ما اطلاع داده و بعد از هماهنگی با پشتیبانی مراحل آن را پیگیری نمایید.

در صورتی که درخواست انصراف قبل از ارسال باشد، سفارش لغو و مبلغ آن به حساب مشتری عودت می شود.

در صورتی که درخواست انصراف بعد از ارسال باشد مشتری باید از تحویل مرسوله خودداری کرده وآن را عودت دهد. در این وضعیت پس برگشت مرسوله به فروشگاه و بررسی آن، مبلغ سفارش پس از کسر هزینه ارسال به حساب مشتری عودت می شود.

All Category